ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Επωνυμία Γ.Σουλιώτου και Σία Ε.Ε.
ΑΦΜ 998327423
ΔΟΥ Χαλκίδας
Εδρα Χαλκίδα
Αριθμό ΓΕΜΗ 46546922000
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα gsrepair.gr λειτουργεί με σκοπό να παρέχει τις υπηρεσίες του προς εσάς και εφόσον έχει γίνει η αποδοχή των ακόλουθων ‘Ορων Χρήσης.Μόλις επισκεφθείτε ή πραγματοποιήσετε αγορά μέσω του καταστήματος μας αποδέχεστε αυτόματα τους όρους. Όλα τα προιόντα μας πληρούν τις ευρωπαικές προδιαγραφές έτσι όπως ορίζεται από την Ελληνική και Ευρωπαική νομοθεσία.Ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για την ενημέρωση του σχετικά με τις προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προιόντων. Οι τιμές που αναγράφονται στη σελίδα μας συμπεριλαμβάνουν όλες τις φορολογικές επιβαρύνσεις (24%) εκτός από τα έξοδα αποστολής.Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αγοραστή.Αποστολές/Πληρωμές
Η παράδοση των προιόντων γίνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας σας όπου είμαστε σε επικοινωνία για την ημέρα παράδοσης σας. Οι αποστολές από το κατάστημα μας θα γίνεται στο τόπο επιλογής σας με έναν από τους διαθέσιμους τρόπους: 1.Αποστολή μέσο ταχυμεταφορικής ACS courier 2.Αποστολή με λεωφορείο των ΚΤΕΛ 3.Εξόφληση και παραλαβή από το καταστημα ‘Smartphone-repair’ Ελευθερίου Βενιζέλου 59-Χαλκίδα. Εφόσον το προιόν της παραγγελίας είναι διαθέσιμο στο κατάστημα μας θα γίνεται προσπάθεια οι αποστολές να εκτελούνται σε 24-48 ώρες. Οι προθεσμίες παράδοσης που αναφέρονται στο κατάστημα μας είναι ενδεικτικές.Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν θα μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο σε καθυστέριση ή απώλεια δέματος. Η πληρωμή των παραγγελιών,γίνεται με τους ακόλουθους τρόπους: 1.Με αντικαταβολή στην εταιρία courier 2.Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρίας μας 3.Πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεχόμαστε όλες τις κάρτεςΕπιστροφές / Ακυρώσεις Προϊόντων
Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προιόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών στις περιπτώσεις που υπαίτιο είναι το κατάστημα μας όταν έχει γίνει λάθος στη λήψη παραγγελίας. Επιστροφές π.χ λόγω χρώματος,γίνονται δεκτές κατόπιν επικοινωνίας και εφόσον το προιόν δεν έχει ανοιχτεί. Στις περιπτώσεις που το προιόν που παραγγέλθηκε απο το πελάτη δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του και το γεγονός οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος εκτίμηση του πελάτη το κατάστημα δεν έχει καμία ευθύνη. Είναι δυνατόν να ακυρώσετε τη παραγγελία σας πριν την αποστολή προιόντος με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλ:2221073831Υπαναχώρηση
Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής εφόσον είναι φυσικό πρόσωπο (δεν έχει εκδοθεί τιμολόγιο) έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες. Η προθεσμία αρχίζει για τα αγαθά, από την ημερομηνία παραλαβή τους και για τις υπηρεσίες από την ημερομηνία λήψη των πληροφοριών, είτε με έγγραφα είτε με σταθερά μέσα που ενημερώνουν τον καταναλωτή ότι έχει συναφθεί η σύμβαση. Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή από υπαναχώρηση, είναι ότι θα πρέπει, τόσο το ίδιο το προϊόν, όσο και η συσκευασία του να παραδοθούν στο κατάστημα μας στην αρχική τους κατάσταση.- Χωρίς να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του προϊόντος.
- Χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.
- Χωρίς φθορές στο ίδιο ή την συσκευασία του, Η οποία (συσκευασία) θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση, το κατάστημα μας δεν έχει καμία υποχρέωση να δεχθεί την επιστροφή ή την πίστωση του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή γίνεται πάντα με έξοδα μεταφοράς και ευθύνη του πελάτη.